موزیک روز و دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,دانلود اهنگ ایرانی,به موزیک,دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید,دانلود ترانه,دانلود آلبوم,دانلود موزیک ویدیو

موزیک روز و دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,دانلود اهنگ ایرانی,به موزیک,دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید,دانلود ترانه,دانلود آلبوم,دانلود موزیک ویدیو

دانلود پرطرفدارترین آهنگ حجت اشرف زاده

دانلود آهنگ تو ماهی و من ماهی این برکه ی کاشی حجت اشرف زاده

دانلود آهنگ قدیمی تو ماهی و من ماهی این برکه ی کاشی حجت اشرف زاده با لینک مستقیم

دانلود آهنگ حجت اشرف زاده به نام ماه و ماهی با کیفیت بالا

هر شب بهترین آهنگ های خاطره انگیز به صورت اختصاصی منتشر میشود

پخش آنلاین + همه آهنگهای خوانده شده حجت اشرف زاده

متن ترانه ماه و ماهی حجت اشرف زاده

تو ماهی و من ماهی این برکه ی کاشی
تو ماهی و من ماهی این برکه ی کاشی

اندوه بزرگی ست زمانی که نباشی
اندوه بزرگی ست زمانی که نباشی
آه از نفس پاک تو و صبح نشابور

لا به لای اینکه درگیر خواندن این متن فوق العاده هستید

ترانه کودکانه زیر رو از دست ندید

دانلود ترانه های شاد کودکانه

از چشم تو و چشم تو و حجره ی فیروزه تراشی
پلکی بزن ای مخزن اسرار که هر بار

فیروزه و الماس به آفاق بپاشی
هرگز به تو دستم نرسد ماه بلندم
اندوه بزرگی ست چه باشی چه نباشی

ای باد سبک سار مرا بگذر و بگذار

مرا بگذر و بگذار

هشدار که آرامش ما را نخراشی

دانلود آهنگ حجت اشرف زاده به نام ماه و ماهی

تو ماهی و من ماهی این برکه ی کاشی
تو ماهی و من ماهی این برکه ی کاشی

اندوه بزرگی ست زمانی که نباشی
اندوه بزرگی ست زمانی که نباشی

آه از نفس پاک تو و صبح نشابور
از چشم تو و چشم تو و حجره ی فیروزه تراشی
پلکی بزن ای مخزن اسرار که هر بارفیروزه و الماس به آفاق بپاشی
هرگز به تو دستم نرسد ماه بلندم
اندوه بزرگی ست چه باشی چه نباشی

خب در پایان این متن زیبا که خواندید حتما این آهنگ را مشاهده کنید

پکیج کامل جشن تولد خدمت شما

دانلود گلچین بهترین آهنگ های تولدت مبارک


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.